Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с уреда за температурата на охлаждащата течност на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Щом с изключване и включване на контакт стрелката променя драстично показанията си, то по-вероятно проблемът е в самата отклонителна система на таблото и по-малко вероятно - в датчика на термостата, който е сдвоен. Т.е - съдържа в един корпус датчика за ECU - то и този за стрелката. По-горе в темата съм дал стойностите на двата датчика при мен. Освен да премериш с мултицет този за стрелката и да съпоставиш стойностите.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Имах същия проблем години наред.Решението на които открих съвсем случайно.Оставих голяма желязна щанга върху работещия ми двигател която се допря и до купето.Излезнаха искри )).Погледнете си масите от двигателя към купето или най добре пуснете нови.Увити са в изолация и вътре загниват.Поздрави!
      5 Ланчии зад гърба си!
      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

      Comment

      Working...
      X